Testimoni Shaklee Collagen Powder

0 comments

Collagen adalah protein yang terdiri daripada asid amino yang khusus iaitu prolin, hidroxyprolin dan juga arginine yang di dalamnya merupakan adalah binaan struktur karbon, oksigen dan hidrogen.

Badan manusia merangkumi hampir 30% protein yang terdiri daripada collagen yang didapati  hampir dalam kesemua anggota badan terutamanya di dalam tulang, tendon dan juga ligamen.

Apakah yang terdapat di dalam Shaklee Collagen Powder?

7 Ramuan semulajadi terhebat yang diadun khusus di dalam Shaklee Collagen Powder membuktikan

7 Manfaat utama Shaklee Collagen Powder terutamanya dalam:

Anti-penuaan

Mengurangkan liang-liang pori, kedutan dan garis-garis halus yang kelihatan.

Menghidratkan

Melembapkan kulit bagi mengurangi rasa kering dan berkupas pada muka.

Mengembalikan keanjalan kulit

Meningkatkan ketegangan kulit, keanjalan dan kelembutan.

Melicinkan

Meningkatkan kelembutan dan kelicinan kulit.

Menyubur

Menggalakkan kuku yang kuat, rambut yang tebal dan bersinar.

Mencerah

Mengurangkan pigmentasi, jeragat dan meratakan warna kulit.

Menegang

Membantu menegang dan menganjalkan payudara.

999394_400945983366673_1987601570_n

[Testimoni Shaklee Collagen Powder]

Beliau yang saya kenali sebagai Kak Ita adalah pengguna setia Shaklee Collagen Powder sejak 7bulan lepas.

Setiap bulan wajib bagi K.Ita order Shaklee Collagen Powder untuk kesihatan dirinya.

Kata beliau “akak rasa badan lemah tak bertenaga sangat kalau tak makan collagen ni. ada juga akak makan produk lain yang minum tapi macam takde rasa ape pun. Collagen brand lain pun akak da banyak sangat cuba sebelum ni…tp entahla tak rasa apepun badan ni.

Alhamdulillah bila makan Shaklee Collagen Powder ni akak rasa badan bertenaga, tak lesu..kulit muka pun nampak ok…bila tak makan tu tinggal dua tiga hari muka rase lain je..almaklumla akak ni kulit sensitif dari dulu..ni pun dah rasa ok.

bila ditanya akak makan lagi tak produk yg lain tu ye?

K.Ita menjawab ” akak nk stop dah yg lain tu…ada juga akak dengar produk lain collagen juga kat radio setiap hari…memangla murah sikit dari Shaklee Collagen Powder ni..tapi akak tak beranilah nak cuba yang lain dah…akak rasa yang ni paling ok…akak beli sekotak ni tahan sebulan sebab akak makan selang sehari.

saya tanya lagi..
akak tak nak cuba produk Shaklee yg lain ke…untuk detox dulu ke?

dalam bentuk pil ke?? akak tak pandai makan pil pil ni..tak boleh nak telan…

( ini adalah cerita sebenar dari pengguna Shaklee Collagen Powder..bila saya minta K.Ita tulis testimoni apa yang telah diceritakan pada saya… “ala akak tak reti nk tulis ni…nur tulis je mcm apa yg akak cerita tadi tu ye, hihi )

1450962_400977553363516_988524391_n
Alhamdulillah Shaklee Collagen Powder bukan sahaja untuk kecantikan malah memberi kesihatan dalaman kepada tubuh badan kita .

jomvitamin.com

jomvitamin shaklee

order now shaklee

 

Previous post:

Next post: