nutriferon shaklee tingkatkan daya tahan tubuh

Nutriferon Shaklee: Suplemen Membantu Meningkatkan Daya Tahan Tubuh

Kesan dari sistem imun yang rendah boleh menyebabkan senangnya berlaku jangkitan seperti demam, selsema dan sebagainya. Untuk sistem imun biasanya saya akan cadangkan pengambilan Vivix Shaklee, Nutriferon Shaklee, Vitamin C Shaklee, omega guard Shaklee dan garlic Shaklee. Namun harini nak berkongsi tentang Nutriferon dalam membantu sistem imun. Mengapa Nutriferon Shaklee¬†menjadi pilihan? Ia adalah salah satu…

Details

Promosi Shaklee Februari 2017: Alfalfa, Lecithin dan Ostematrik

Ramai kawan meniaga tak kiralah online atau offline. Dah namanya pun meniaga mestilah ada keuntungan kan. Kalau cukup-cukup je duit modal camne nak pusing duit untuk kos-kos lain. Untung runcit adalah hak ahli yang menjual. Zalim kepada peniaga lain jika kita jual harga ahli lebih-lebih lagi bawah harga ahli. Untung runcit tu adalah untung harian…

Details
promosi shaklee februari 2017 alfalfa lecithin ostematrix vita-lea
pengedar shaklee puncak alam uitm puncak alam

Pengedar Shaklee Puncak Alam, UiTM Puncak Alam

Berita baik untuk warga Puncak Alam, UiTM Puncak Alam, Puncak Perdana, UiTM Puncak Perdana, Alam Jaya, Sinar Alam, Dataran Suria, Alam Budiman, Saujana Utama dan Kawasan Berdekatan. Saya Nur, Pengedar Shaklee Seluruh Puncak Alam dan kawasan sekitar (Puncak Perdana, Meru, Sungai Buloh, Saujana Utama, Alam Budiman, Shah Alam)¬†bersedia memberikan servis terbaik dan COD (cash on…

Details

Promosi Januari 2017 : Vivix Shaklee

Apakah asid ellagik? Asid ellagik adalah bahan kimia semula jadi yang berlaku (daripada proses fitokimia) dan ia juga boleh dihasilkan sebagai produk pecahan fitokimia yang lebih besar dipanggil ellagitannins dalam usus. Banyak tumbuhan mengandungi beberapa asid elagik.   Selain delima, makanan dengan tahap asid ellagik yang agak tinggi termasuk strawberi, beri hitam, raspberi, kranberi, walnut…

Details
promosi vivix shaklee januari 2017
sayur beracun

Sayur Beracun

Ada orang tak suka makan sayur. Ada orang tak boleh, rasa tak lengkap kalau makan takde sayur. Ada yang kata juga dah makan sayur tak perlu makan vitamin/ supplemen. Ada yang kata kena pilih sayur organik. Saya pun suka makan sayur. Pantang nampak sayur kalau boleh semua jenis nak beli. Tapi sayur sekarang tak sama…

Details

Jom Bisnes Jom Berniaga Jana Pendapatan dengan Shaklee

Anda pelajar, surirumah atau berkerjaya mahukan pendapatan sampingan? Nak jaga anak tapi nak buat bisnes di rumah? Nak bisnes tapi takut modal besar? Masih belajar dan tak cukup duit? Ada masalah kesihatan takut nak makan macam-macam? Jom jadi business partner Shaklee Masa fleksibel Partime @ Fulltime Online @ Offline Modal hanya RM79.50 Order klik di…

Details
Jom Bisnes Shaklee Bisnes Online Bisnes Offline
sakit buah pinggang rosak

Vitamin / Supplemen Sebabkan Buah Pinggang Rosak?

Persoalan ni memang kerap ditanya. Makan banyak supplemen sebabkan buah pinggang rosak ke? Alhamdulillah ramai yang ambil berat dengan kesihatan diri dan kalau boleh taknak sampai kena dialisis bila buah pinggang rosak kan. Sebenarnya banyak faktor yang boleh sebabkan buah pinggang rosak termasuklah kurang minum air, kerap tahan kencing, suka makan makanan masin, minuman bergas,…

Details